Phising Incident Response
Cofense Triage (tidligere PhishMe Triage) giver it-sikkerhedsafdelingen/Incident Response-teamet de hurtigste og mest detaljerede oplysninger til håndtering af email/phishing-trusler, effektivt og uden at spilde tiden på at jage falske positiver.
Selvom tallene er forbedret i de sidste par år, tager det i gennemsnit 191 dage at opdage et databrud. Det er meget lang tid for en hacker eller en cyberkriminel at have adgang til dine netværksressourcer og følsomme data.
Med så stor andel af overtrædelser, der kan tilskrives phishing-e-mail-målgruppen, skal vi skifte fokus fra at stole på vores teknologi alene til at engagere vores største ressource – nemlig vores medarbejdere.
Løsningen: Cofense Triage
Cofense Triage er den første phishing-specifikke incident- og response-platform, der tillader it-sikkerhedsafdelingen og Incident Response-teamet at visualisere og automatisere prioriteringen, analysen og svaret på de phishing-trusler, der forsøger at omgå jeres e-mail-sikkerhed. Det giver jer den synlighed og information, som I behøver for at fremskynde behandlingen og reaktionen på de medarbejderrapporterede phishing-trusler fra Cofense Reporter.
Cofense Triage er desuden med til at fjerne ”støj” og automatiserer feedback til brugeren på de typer mails, som tidligere har været identificeret som værende ok, eksempelvis mails fra kendte kilder. Vores erfaringer viser os, at 15 % af alle rapporterede mails reelt set er ondsindede, og her kan Cofense Triage hjælpe med hurtigt at identificere, hvilke andre brugere der har modtaget samme mail via en Who Else-funktion. Herefter kan der hurtigt skrides ind ved at fjerne disse mails fra alle indbakker og dermed undgå truslen, inden den rammer organisationen, eller ved at handle, inden skaden er for stor.